Advertisement

דולגופיאט : דולגופיאט לאשרם: "מאחל בהצלחה. אחזיק אצבעות מהארץ" - וואלה ... - דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ.

דולגופיאט : דולגופיאט לאשרם: "מאחל בהצלחה. אחזיק אצבעות מהארץ" - וואלה ... - דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ.. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה:

בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של.

אליפות העולם בהתעמלות: פתיחה נהדרת לדולגופיאט
אליפות העולם בהתעמלות: פתיחה נהדרת לדולגופיאט from images1.ynet.co.il
ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה:

בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

ישיבת הממשלה נעצרה, בנט בירך: "דולגופיאט, עשית היסטוריה"
ישיבת הממשלה נעצרה, בנט בירך: "דולגופיאט, עשית היסטוריה" from ynet-images1.yit.co.il
כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה:

בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים.

כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם
דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם from images.one.co.il
ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: אין לי מילים לתאר את ההרגשה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו!

Posting Komentar

0 Komentar